- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Νομοθεσία και ειδήσεις σχετικά με τα ΚΤΕΛ
- Μαρία Λ
-
Topic Author
- Νέο Μέλος
-
Αρχίζω με το βασικό νόμο 2963 του 2001.
inteltransport.e-transport.gov.gr/docume...01%20ktel%20A.E..pdf
Με μια πρώτη ματιά είδα ένα αστρονομικό ποσό επιδότησης για έργα εκσυγχρονισμού των ΚΤΕΛ της τάξης των 30.000.000.000 δραχμών. (30 δισεκατομμύρια, για όσους ζαλίζονται από τα μηδενικά) Κι αυτά τα λεφτουδάκια, είναι από τις τσέπες των φορολογούμενων πολιτών. Τις δικές μας τσέπες. Και δεν είναι τα μόνα. Πληρώνουμε τα κορόιδα για τον εκσυγχρονισμό των ΚΤΕΛ και στο τέλος υποχρεωνόμαστε να πληρώνουμε και για ταξί.
Please Σύνδεση or Δημιουργία λογαριασμού to join the conversation.
- ΛΑΟ-ΦΟΡΕΙΟ
-
- Επισκέπτης
-
Η δημοσίευση του νόμου είναι μεγάλο βήμα!
Κρίμα που δεν το είχαμε στη σύσκεψη γιατί θα έπεφταν διάφορες μάσκες...
ό,τι άλλο βρεις δημοσίσευσέ το
ειδικά την τροποποίηση προ διμήνου στη Βουλή που το ΚΤΕΛ λέει ότι ψηφίστηκε διακομματικά! δεν έχει ακόμη δημοσιευθεί στην εφημερίδα της κυβέρνησης
μπράβο και πάλι μπράβο
:silly:
Please Σύνδεση or Δημιουργία λογαριασμού to join the conversation.
- Μαρία Λ
-
Topic Author
- Νέο Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
www.eett.gr/export/sites/default/sites/E...557_B_30_12_2005.pdf
Αριθ. Β?οικ. 70921/6882 (9)
Καθορισμός ασθενέστερων αστικών και υπεραστικών
ΚΤΕΛ και κατανομή σε αυτούς
ποσού 3.085.000 ευρώ από
το κοινό λογαριασμό 400 του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου Ελλάδος Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρεία.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
1) Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
α) Του ν. 2963/2001 (Α΄ 268) «Οργάνωση και λειτουργία
των δημοσίων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία,
τεχνικός έλεγχος οχημάτων και ασφάλεια χερσαίων
μεταφορών και άλλες διατάξεις».
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 25949
β) Του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την
Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε
με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98Α΄).
γ) Της υπ? αριθμ. 2/8014/Α0024/7.3.2002 (Β΄ 327) από?
φασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών «περί
συστάσεως ειδικού λογαριασμού στο Ταχυδρομικό Τα?
μιευτήριο με κωδικό 400 για την εισφορά 1% της πε?
ριπτώσεως α της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του ν.
2963/2001».
δ) Της υπ? αριθμ. Β?1187/35/2003 (Β΄ 24) απόφασης του
Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών «Διαδικασία συμ?
ψηφισμού της εισφοράς της παραγράφου 18 του άρθρου
8 του ν. 2366/1995 (Α΄ 256)», όπως τροποποιήθηκε και
ισχύει με την υπ? αριθμ. Β?13140/888/2003 (Β΄ 360) από?
φαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών.
ε) Της υπ? αριθμ. Β?1188/36/2003 (Β΄ 24) απόφασης του
Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών «Διαδικασία
λειτουργίας του ειδικού λογαριασμού 5% του άρθρου
13 του ν. 2693/2001 (Α΄ 268)»
στ) Της υπ? αριθμ. Β?28590/2050/2003 (Β΄ 652) κοινής
απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών
και Μεταφορών και Επικοινωνιών «Λειτουργία του ειδι?
κού λογαριασμού 1% της παραγράφου 1α του άρθρου
13 του ν. 2963/2001», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2) Τα οικονομικά στοιχεία του έτους 2004 των φο?
ρέων παροχής συγκοινωνιακού έργου του ν. 2963/2001
(Α΄ 268).
3) Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης
αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού
Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Καθορίζουμε ως ασθενέστερα, τα παρακάτω υπερα?
στικά και αστικά ΚΤΕΛ και κατανέμουμε, τα χρηματικά
ποσά των 2.560.000 ? και 525.000 ?, αντίστοιχα, από
τον τηρούμενο στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλά?
δος Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρεία, ειδικό λογαριασμό
400, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 80% του συνολι?
κού ποσού που έχει μέχρι 30.11.2005 συγκεντρωθεί στο
λογαριασμό αυτό για το διαχειριστικό έτος 2004 και
2005, ως εξής:
α) ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛ:
1 ΑΙΓΙΝΑΣ 70.000
2 ΑΝΔΡΟΥ 45.000
3 ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ 120.000
4 ΧΙΟΥ 120.000
5 ΚΙΛΚΙΣ 200.000
6 ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 95.000
7 ΣΑΜΟΥ 50.000
8 ΦΩΚΙΔΑΣ 160.000
9 ΣΕΡΡΩΝ 190.000
10 ΛΕΣΒΟΥ 80.000
11 ΗΜΑΘΙΑΣ 135.000
12 ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 170.000
13 ΑΡΤΑΣ 50.000
14 ΓΡΕΒΕΝΩΝ 60.000
15 ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ 95.000
16 ΘΗΒΩΝ 65.000
17 ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 190.000
18 ΛΗΜΝΟΥ 15.000
19 ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 140.000
20 ΤΡΙΚΑΛΩΝ 160.000
21 ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 180.000
22 ΚΑΡΠΑΘΟΥ 10.000
23 ΑΡΚΑΔΙΑΣ 30.000
24 ΚΑΒΑΛΑΣ 100.000
25 ΔΡΑΜΑΣ 30.000
ΣΥΝΟΛΟ 2.560.000 ευρώ
β) ΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛ:
1 ΧΙΟΥ 90.000
2 ΑΙΓΙΟΥ 50.000
3 ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ 80.000
4 ΧΑΝΙΩΝ 110.000
5 ΑΓΡΙΝΙΟΥ 80.000
6 ΝΑΟΥΣΑΣ 25.000
7 ΦΛΩΡΙΝΑΣ 10.000
8 ΤΡΙΚΑΛΩΝ 35.000
9 ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 20.000
10 ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 10.000
11 ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ 15.000
ΣΥΝΟΛΟ 525.000 ευρώ
2. Εξουσιοδοτούμε τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης
Επιβατικών Μεταφορών, για τη συμπλήρωση και έκδοση
των σχετικών επιταγών του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου
Ελλάδος Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρεία, για την απόδοση
των ως άνω ποσών στους δικαιούχους φορείς.
Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσί?
ευση στην εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως.
Παπάγου, 20 Δεκεμβρίου 2005
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Μ. ΛΙΑΠΗΣ
Τρία και πλέον εκατομμύρια ευρώ για τα ασθενέστερα ΚΤΕΛ. Μην ψάχνετε... Ούτε δεκάρα δε δόθηκε σε Θεσπρωτία και Γιάννενα. Άλλες προτεραιότητες έχει η χώρα... Κι άλλους να βοηθήσει. Εμείς ? Είμαστε προνομιούχοι και όλα τα προβλήματά μας είναι λυμένα!!! <br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: Μαρία Λ, at: 03.03.07 02:49
Please Σύνδεση or Δημιουργία λογαριασμού to join the conversation.
- Μαρία Λ
-
Topic Author
- Νέο Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
www.enp.gr/latest-news/auxeseis-apo-to-ktel.html
Αυξήσεις από το ΚΤΕΛ
Πέμπτη, 01 Μάρ 2007
Σε αύξηση των κομίστρων προχωράνε τόσο τα αστικά όσο και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ, κάτι που είχε σημειωθεί και πέρσυ τέτοια εποχή όταν η Ομποσπονδία των ΚΤΕΛ ζητούσε 15% αύξηση και τελικά της είχε δοθεί 7% από το Υπουργείο Μεταφορών.
Η φετινή αύξηση είναι και αυτή πάνω από τον προυπολογισμό της χώρας και ανέρχεται σε 5%. Οι νέες τιμές για το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων:
Αθήνα: 33,30
Θεσσαλονίκη: 27,10
Πρέβεζα 8,70
Ηγουμενίτσα 8,20
Βόλος 20,30
Να σημειωθεί οτι:
Στα Γιάννενα, η πολιτική τιμολόγησης του ΚΤΕΛ είναι \"φλάτ\", χωρίς δηλαδή να υπάρχουν προσφορές ή διακύμανση ανάλογα με τη ζήτηση
Το σύνολο των ΚΤΕΛ εκμεταλεύονται το προνόμιο που τους παραχωρεί το Ελληνικό κράτος να λειτουργούνε μονοπωλιακά και αντίθετα στους κανόνες της ελεύθερης οικονομίας
λόγω της μη ύπαρξης μονοπωλίου και του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος λειτουργίας, με το ίδιο ποσό που κάποιος ταξιδεύει Ιωάννινα-Αθήνα, στις περισσότερες Ευρωπαικές χώρες:
- μπορεί κάλιστα να πετάξει αεροπορικά από και πρός πολλούς προορισμούς
- μπορεί με το ίδιο και μικρότερο ποσό να κάνει με λεωφορείο μετ' επιστροφής τη διαδρομή Λονδίνο-Παρίσι...Πράγα-Λονδίνο κοκ
το κράτος ενώ ενισχύει σημαντικά με επιδότηση τα ΜΜΜ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, δεν πράττει το ίδιο και για την επαρχία
Αφού με τα ίδια λεφτά μπορεί κανείς να πετάξει και αεροπορικώς, μήπως η λύση είναι να ζητήσουμε αεροδρόμιο στο χωριό? Λέω τώρα... για να γελάσουμε και λίγο γιατί όσο το ψάχνει κανείς τόσο πιο γελοία φαίνονται τα επιχειρήματα που έχουμε ακούσει μέχρι τώρα από τους διάφορους ανευθυνοϋπεύθυνους των ΚΤΕΛ και όχι μόνο.<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: Μαρία Λ, at: 03.03.07 03:01
Please Σύνδεση or Δημιουργία λογαριασμού to join the conversation.
- Μαρία Λ
-
Topic Author
- Νέο Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αν μόνο για την Πάτρα χαρίστηκαν 7 εκατομμύρια ευρώ (και σε δραχμές 2.385.000.000) , καταλαβαίνουμε για τι ποσό μιλάμε πανελλαδικά. Αυτά είναι φιλέτα!!!
Τα βλέπει κανείς αυτά και δεν μπορεί παρά να αναρωτιέται, να πικραίνεται και να οργίζεται.
www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/Tr...99/s-aerolim.914.pdf <br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: Μαρία Λ, at: 03.03.07 08:16
Please Σύνδεση or Δημιουργία λογαριασμού to join the conversation.
- Μαρία Λ
-
Topic Author
- Νέο Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
www.yme.gr/pressdetail.php?section=21&am...7ef61d1face85bd7ddf9
Δελτία Τύπου
22/06/2006 | 13:15
Παράταση κατά πέντε χρόνια των συμβάσεων συγκοινωνιακού έργου των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ
Την παράταση κατά πέντε χρόνια των συμβάσεων συγκοινωνιακού έργου των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ όλης της χώρας ανακοίνωσε σήμερα ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης.
Η παράταση από το 2011 στο 2016 αποτελούσε πάγιο αίτημα από την πλευρά των ιδιοκτητών και μετόχων των ΚΤΕΛ, καθώς είναι σε εξέλιξη σημαντικά επενδυτικά προγράμματα για την αντικατάσταση των οχημάτων, την ανακαίνιση των σταθμών αλλά και την εγκατάσταση συστημάτων μηχανοργάνωσης και διαχείρισης του στόλου. Οι επενδύσεις αυτές είναι της τάξης των 485 εκατομμυρίων ευρώ, από το 2003 μέχρι σήμερα, εκ των οποίων τα 108 εκατ ευρώ έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Με δεδομένο ότι ο χρόνος που υπολείπεται έως τη λήξη της ανάθεσης εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου δεν επαρκεί για την απόσβεση των παραπάνω επενδύσεων, αποφασίσθηκε η παράταση των συμβάσεων.
Η συγκεκριμένη ρύθμιση θα προβλέπεται σε νομοσχέδιο που θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα από το ΥΜΕ.
Επίσης αναμένεται μέσα στα επόμενα χρόνια η διαμόρφωση του νέου ευρωπαϊκού πλαισίου λειτουργίας επιβατικών μεταφορών αυτού του τύπου, όπου θα προβλέπεται και διαγωνιστική διαδικασία για την ανάθεση παροχής συγκοινωνιακού έργου. Τότε η χώρα μας θα είναι έτοιμη να υιοθετήσει άμεσα τις ευρωπαϊκές οδηγίες χωρίς να μεσολαβήσουν μεταβατικές περίοδοι.
Η απόφαση αυτή ανακοινώθηκε μετά την συνάντηση που είχε σήμερα ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης με εκπροσώπους των ομοσπονδιών των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ κατά την οποία συζητήθηκαν ευρύτερα θέματα που αφορούν τον κλάδο. Ανάμεσα στα αιτήματα τα οποία κατατέθηκαν ήταν η αλλαγή του συστήματος καταβολής του ποσού που αντιστοιχεί στα μειωμένα και δωρεάν εισιτήρια σε ΑμεΑ, πολύτεκνους, μαθητές, φοιτητές, σπουδαστές κλπ.
Ο κ. Λιάπης δήλωσε επί του θέματος ότι «Εξετάζονται τρόποι προκειμένου να εξορθολογιστεί το σύστημα πληρωμών των ΚΤΕΛ από το Δημόσιο προκειμένου να καλύπτεται το κόστος από τις μετακινήσεις αυτών των ευαίσθητων ομάδων πληθυσμού όπως οι πολιτικοί ανάπηροι και μέλη οικογενειών τους, φοιτητές, μαθητές, πολύτεκνοι και μέλη των οικογενειών τους. Πρέπει ο κάθε κρατικός φορέας που δίνει κοινωνικές παροχές μέσω υπηρεσιών που παρέχουν οι ιδιώτες, όπως είναι τα ΚΤΕΛ, να αναλαμβάνει και το κόστος τους».
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών δήλωσε επίσης:
«Επιδιώκουμε να ενδυναμώσουμε τις προσπάθειες που γίνονται για τον εκσυγχρονισμό των ΚΤΕΛ με σημαντικές επενδύσεις και θεσμικές παρεμβάσεις. Διότι θέλουμε τα ΚΤΕΛ να διευρύνουν διαρκώς το δίκτυο τους και να αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες τους καθώς επιτελούν ένα ζωτικής σημασίας κοινωνικό έργο, καλύπτοντας τις συγκοινωνιακές ανάγκες από τις μεγάλες πόλεις έως τα απομακρυσμένα χωριά. Γι αυτό και προσπαθούμε για την επίλυση σημαντικών προβλημάτων. Με την παράταση των συμβάσεων εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη του κλάδου προς όφελος των πολιτών-επιβατών. Τέλος κατέστησε σαφές ότι τα ΚΤΕΛ εφόσον λειτουργούν ως ΑΕ με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, δεν μπορούν να επιδοτηθούν από την Πολιτεία».
Από το Γραφείο Τύπου
Please Σύνδεση or Δημιουργία λογαριασμού to join the conversation.