Πολύδροσο Θεσπρωτίας

Το Πολύδροσο είναι ένα μικρό χωριό του δήμου Παραμυθιάς Θεσπρωτίας που βρίσκεται στα όρια των Νομών Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων.

Χτισμένο στις πλαγιές του ποταμού Καλαμά μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον δικαιολογεί απόλυτα το σημερινό όνομά του μιας και οι άφθονες πηγές του αλλά και τα δέντρα που το περιβάλλουν, του χαρίζουν τη δροσιά κάθε εποχή του χρόνου.

Η απόσταση από την Ηγουμενίτσα είναι 42 χλμ και από τα Ιωάννινα 50 χλμ. Από την Αθήνα η διαδρομή μέσω Ιωαννίνων είναι 500 χλμ. και από τη Θεσσαλονίκη 330.

Μια μέρα - Μια εικόνα

πικραλίδα
View Image Download
Ποταμός Καλαμάς
View Image Download
Η χιονισμένη Νε...
View Image Download
Ψάρεμα πέστροφα...
View Image Download
Η αναγέννηση τη...
View Image Download

Νομοθεσία και ειδήσεις σχετικά με τα ΚΤΕΛ

  • Μαρία Λ
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #240 από Μαρία Λ
Στο παραπάνω δελτίο τύπου προσέξτε εκείνη την κουβεντούλα για τις ευρωπαϊκές οδηγίες.

Νομίζω ότι εδώ υπάρχει καλυμμένο κάτι που μας διαφεύγει. Διότι αυτά τα τραγελαφικά που συμβαίνουν με τα ΚΤΕΛ δε χρειάζεται και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς ότι δε συμφωνούν με τα ισχύοντα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρέπει να το ψάξουμε και να βγάλουμε άκρη. (Στο πρώτο πληθυντικό ομίλησα, μη μου βάλετε πάλι τις φωνές. Αλλά εγώ με τα αγγλικά δεν τα πάω καλά. Οπότε θα χρειαστεί να βοηθήσει στην αναζήτηση όποιος τα καταφέρνει με τα εγγλέζικα.)

Θα επιμείνω επίσης και στο ότι είναι ανάγκη να στείλουμε (πρώτο πληθυντικό και πάλι) ενημέρωση προς τους ευρωβουλευτές. Δεν μπορεί αυτοί οι κύριοι των ΚΤΕΛ να απομυζούν τόσα εκατομμύρια και να προσφέρουν τόσο λίγα. Κάποια ντιρεκτίβα της ΕΕ θα υπάρχει σχετικά.


Επίσης αξίζει τον κόπο να ψάξετε τα πρακτικά της Βουλής. Είδα και θαύμασα το πόσες φορές οι πατέρες του έθνους ασχολούνται με την αποκατάσταση αδικιών σε βάρος των ΚΤΕΛ. Μιλάμε για πολύ αδικημένη τάξη!

Και μάλιστα παρατήρησα ότι ο κάθε εθνοπατέρας ασχολείται κατά προτίμηση με τα ΚΤΕΛ της εκλογικής του περιφέρειας. Γιατί άραγε τέτοια ευαισθησία? Να υποθέσω ότι οι εθνοπατέρες μας μετακινούνται με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ? Α, μπα. Δε νομίζω.


Αντιστρόφως ανάλογες όμως είναι οι φωνές των πολιτικών μας υπέρ των πολιτών που καταδικάζονται από τις τακτικές των κτελαρχών. Υπόσχομαι να φέρω υλικό για να βγάζουμε και τα αναγκαία συμπεράσματα περί προσώπων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Μαρία Λ
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #241 από Μαρία Λ
Ας αρχίσουμε με την τοποθέτηση του κυρίου υπουργού των μεταφορών και μάλιστα σχετικά με τον προϋπολογισμό του τρέχοντος έτους:


http://www.parliament.gr/ergasies/showfile.asp?file=es061220.txt


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Το λόγο έχει ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Λιάπης.

ΜΙΧΑΗΛ ΛΙΑΠΗΣ (Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών): Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, το 2006 ήταν για το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών μια άκρως παραγωγική χρονιά, μια χρονιά επίτευξης συγκεκριμένων στόχων, όπως σας τους είχα παρουσιάσει εκτενώς στην περσινή συζήτηση του προϋπολογισμού, με ακόμα μεγαλύτερο νοικοκύρεμα των οικονομικών -αφού λειτουργεί επιτυχώς πια ο νόμος περί Δ.Ε.Κ.Ο.- με ακόμη καλύτερες υπηρεσίες για τον πολίτη, με αποτελεσματικότερη διοίκηση και με λιγότερο κράτος.
Πετύχαμε σημαντικές δομικές αλλαγές, που θα επιτρέψουν να συνεχίσουμε στηριζόμενοι σε πιο γερές βάσεις για την ανάπτυξη του τόπου μας. Διότι οι μεταφορές και οι επικοινωνίες αποτελούν δομικά τμήματα στη σύγχρονη οικονομία, στην οικονομία της πρόσβασης, παράγουν ανάπτυξη και με τη συνεπή εφαρμογή της πολιτικής μας, αυτή η ανάπτυξη εξασφαλίζει και την ευημερία των πολιτών.


Θα ξεκινήσω την ομιλία μου αναφερόμενος στο σιδηρόδρομο για τον οποίο η χρονιά που ξεκινά, είναι μια χρονιά ορόσημο. Κι αυτό γιατί υλοποιείται ένα σχέδιο που έμενε σε εκκρεμότητα εδώ και αρκετά χρόνια. Ο διαχωρισμός των λειτουργιών του Ο.Σ.Ε.. Ο διαχωρισμός της υποδομής από την εκμετάλλευση.
Η εισαγωγή του ανταγωνισμού θεωρείται κομβικής σημασίας για την αύξηση της αποτελεσματικότητας, για τη μείωση των ελλειμμάτων αλλά και του επιχειρηματικού σχεδιασμού με βάση τις καταναλωτικές ανάγκες. Για την υιοθέτηση συγχρόνων μεθόδων και την κατάργηση γραφειοκρατικών αγκυλώσεων.

Ο εταιρικός μετασχηματισμός του Ο.Σ.Ε. αφορά στη δημιουργία τριών νέων εταιρειών: Της Ε.Δ.Ι.Σ.Υ. η οποία διαχειρίζεται την υποδομή, της «ΤΡΕΝΟΣΕ» που ασχολείται με την εκμετάλλευση και θα λειτουργεί με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, ενώ ο συντονισμός των δραστηριοτήτων του ομίλου γίνεται από τη μητρική εταιρεία Ο.Σ.Ε.. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για το διαχωρισμό των τμημάτων αυτών, προκειμένου να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους από την πρώτη του έτους.
Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την εφαρμογή των διεθνών λογιστικών προτύπων, των μεθόδων εταιρικής διακυβέρνησης και την ουσιαστική λειτουργία του εσωτερικού ελέγχου, μπορούν να συμβάλουν στην επίλυση του προβλήματος, της συγκράτησης των εξόδων, αλλά και στον εξορθολογισμό των δαπανών και στην αποδοτικότερη λειτουργία του οργανισμού.

Συντελείται, λοιπόν, μια ουσιαστική μεταρρύθμιση σ΄ ένα δύσκολο περιβάλλον και όλα αυτά με τη συναίνεση των εργαζομένων. Κι αυτό θα ήθελα να το υπογραμμίσω, διότι αποτελεί την ουσία της πολιτικής μας στο Υπουργείο Μεταφορών.

Είναι βαθύτατή μου πίστη ότι οι μεταρρυθμίσεις όσο αναγκαίες κι αν είναι, αν δεν περάσουν στην κοινωνία, αν δεν πειστούν οι πολίτες για τη σημασία τους, δεν μπορεί να είναι και αποτελεσματικές. Γι? αυτό και, συνολικά, προσπαθούμε τα βήματα τα οποία κάνουμε, σ΄ όλους τους τομείς, να γίνονται με συναίνεση, να περνάνε μέσα από το διάλογο, μέσα από τη ζύμωση με τους κοινωνικούς εταίρους λαμβάνοντας πάντα υπ΄όψιν τους αγώνες που έχουν κάνει οι εργαζόμενοι, αλλά και με κατανόηση των αναγκών τους και την αγωνία τους για το αύριο σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Θέτοντας όμως πάντα σε προτεραιότητα το συμφέρον του συνόλου, το όφελος της κοινωνίας για την οποία είναι απαραίτητες όλες αυτές οι δομικές μεταρρυθμίσεις που επιχειρούνται από την Κυβέρνησή μας.

Θέλω μάλιστα να τονίσω ότι οι μεταρρυθμίσεις δεν αποτελούν αυτοσκοπό. Έχουν ένα τελικό αποδέκτη: τον ίδιο τον πολίτη. Αυτός είναι εξάλλου και ο ιδεολογικός μας πυρήνας: φιλελευθερισμός με έκδηλη κοινωνική ευαισθησία. Διότι το σύγχρονο κράτος οφείλει να λειτουργεί με την παραδοχή ότι η οικονομική αποτελεσματικότητα και η κοινωνική δικαιοσύνη συμβαδίζουν ως προς τους επιδιωκόμενους στόχους. Συμβαδίζουν ως προς τις μεθόδους για την επίτευξή τους.

Το όραμα στην υλοποίηση του οποίου στοχεύει η πολιτική μας, είναι μια κοινωνία στην οποία η οικονομία και η τεχνολογία εξυπηρετούν την ποιότητα της ζωής, την καθημερινότητα των πολιτών.
Το κοινωνικό πρότυπό μας στηρίζεται στην κοινωνική δικαιοσύνη, η οποία και αποτελεί τη θεμελιακή αρχή της φιλελεύθερης ιδεολογίας: Με διαφάνεια, με ελευθερία επιλογών, με ισότητα ευκαιριών, με συμμετοχή των πολιτών και ασφαλώς με κοινωνική αλληλεγγύη, με ανάπτυξη και πρόοδο, με ελεύθερο, υγιή αλλά όχι ανεξέλεγκτο ανταγωνισμό, με αποτελεσματική, τελικά, λειτουργία των θεσμών. Η κοινωνική ευαισθησία που μετουσιώνεται σ΄ ένα δίχτυ κοινωνικής προστασίας, πηγάζει απ? αυτές τις ίδιες τις φιλελεύθερες αρχές και αξίες μας.

Υπ? αυτήν την έννοια ο φιλελευθερισμός και το κοινωνικό κράτος είναι έννοιες ταυτόσημες, είναι έννοιες που ολοκληρώνουν τη δημοκρατία και που είναι τελικά, η πεμπτουσία του κράτους δικαίου.

Με βάση όσα σας προανέφερα, προχωρούμε στις δομικές αλλαγές στον Ο.Σ.Ε., μετατρέποντας ένα βαθύτατο συντηρητικό και άκρως ρυθμισμένο περιβάλλον, σε μια οργανωμένη σύγχρονη αγορά σιδηροδρομικών μεταφορών, με νέα νοοτροπία και πελατοκεντρική αντίληψη για την παροχή των υπηρεσιών.

Πέραν όμως από τη μεταβολή του θεσμικού πλαισίου των σιδηροδρόμων πραγματοποιούνται και σημαντικές επενδύσεις για τα έργα υποδομής. Έργα συνολικού προϋπολογισμού 7,5 δισεκατομμυρίων ευρώ με ορίζοντα το 2015.

Τα τελευταία χρόνια υλοποιείται σημαντικά ένας συνολικός σχεδιασμός για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας. Πιστεύουμε στο ρόλο του σιδηροδρόμου ως ένα σύγχρονο ασφαλές, οικολογικό και οικονομικό μέσο, ένα μέσο που κατά διεθνή ομολογία αποτελεί τον κορμό των μετακινήσεων ανθρώπων και εμπορευμάτων. Και το ελληνικό δίκτυο γίνεται σταδιακά αναπόσπαστο κομμάτι των διευρωπαϊκών, όχι μόνο ως αποτέλεσμα των σημαντικών συμφωνιών που έχει υπογράψει η χώρα μας, αλλά κυρίως λόγω της επιτάχυνσης των έργων υποδομής, έργα που μπορεί να τα παραλάβαμε στο ξεκίνημα τους με σημαντικές καθυστερήσεις, σήμερα όμως έχουμε εξασφαλίσει ότι όλα θα υλοποιηθούν. Δεν θα χαθούν επενδύσεις στα σιδηροδρομικά έργα.

Έχουμε διπλασιάσει τους ρυθμούς προόδου των διαδικασιών υλοποίησης. Έχουμε ένα πρόγραμμα δημοπρατήσεων που για την περίοδο 2005-2007 ξεπερνά το 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ σε συμβάσεις έργου.

Κυρίες και κύριοι το Υ.Μ.Ε. έχει προγραμματίσει την υλοποίηση δράσεων στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την ανάπτυξη των μεταφορών σε ορίζοντα εικοσαετίας. Ο σχεδιασμός της τετάρτης περιόδου προβλέπει την ανάπτυξη έργων σιδηροδρόμου, της τάξης των 2.000.000.000 ευρώ. Βασικός στόχος εξακολουθεί να αποτελεί η ολοκλήρωση των διευρωπαϊκών δικτύων στον άξονα Π.ΑΘ.Ε., προκειμένου από την Πάτρα μέχρι την Ειδωμένη να έχουμε διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων με ηλεκτροδότηση και τηλεδιοίκηση. Μέσα στο 2006 ανατέθηκαν όλες οι εργολαβίες που είχαν παγώσει επί χρόνια και έτσι μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι ότι το κομμάτι Αθήνα-Θεσσαλονίκη με εξαίρεση το δύσκολο κομμάτι Τιθωρέα-Δομοκό θα είναι έτοιμο μέχρι το 2008. Το σύνολο του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2012.

Εκτός όμως από τον κύριο άξονα, πραγματοποιούνται έργα και σε ολόκληρο το περιφερειακό δίκτυο. Με την ολοκλήρωση των έργων αυτών, θα είναι δυνατή η επίτευξη ταχυτήτων άνω των 140 χιλιομέτρων την ώρα σ΄ ολόκληρο το δίκτυο της χώρας, ενώ παράλληλα θα έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των αφύλακτων διαβάσεων. Παράλληλα και ταυτόχρονα εκσυγχρονίζουμε το τροχαίο υλικό. Άμεσα στις αρχές τώρα του 2007, πρόκειται να βγει η προκήρυξη για την προμήθεια νέου τροχαίου υλικού, αξίας περίπου 1.000.000.000 ευρώ. Με την παραλαβή του Ο.Σ.Ε. θα μπορεί να προσφέρει ακόμη πιο αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους επιβάτες του με άνεση στο ταξίδι και ασφαλώς υψηλότερες ταχύτητες.

Ένας άλλος τομέας στον οποίο δίδεται ιδιαίτερη σημασία είναι αυτός των εμπορευματικών μεταφορών. Γιατί αυτός είναι ένας τομέας όπου ο σιδηρόδρομος παρουσιάζει ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα, έναντι των άλλων μέσων μεταφοράς. Παράλληλα αποτελεί και προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο της πολιτικής των σχεδιασμένων μεταφορών. Ήδη έχουν εγκριθεί μελέτες για τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τα κυριότερα λιμάνια της χώρας, καθώς επίσης και με τα εμπορευματικά κέντρα και τις βιομηχανικές περιοχές. Τα τελευταία δυο χρόνια έχει επιτευχθεί αύξηση 100% στις εμπορευματικές μεταφορές του οργανισμού.

Επίσης στο δίκτυο του προαστιακού στις αρχές του 2007, θα παραδοθεί σε λειτουργία η επέκταση της γραμμής προς τον Πειραιά με πέντε συνολικά σταθμούς.
Επίσης, εντός της άνοιξης του προσεχούς έτους θα έχει ολοκληρωθεί και η επέκταση του προαστιακού προς το Κιάτο.

Σ΄ ό,τι αφορά την επιβατική κίνηση, το 2006 ο προαστιακός υπερέβη το στόχο κατά 8%, φθάνοντας τα τρία εκατομμύρια εννιακόσιες χιλιάδες επιβάτες. Το 2007, με τις νέες επεκτάσεις που σας ανέφερα και την πύκνωση των δρομολογίων, αναμένεται αύξηση της τάξεως του 25%. Αντίστοιχα είναι και τα οικονομικά αποτελέσματα. Τα έσοδα για το 2006 θα σημειώσουν αύξηση κατά 84,5%, ενώ για το 2007 θα έχουν αύξηση περίπου της τάξεως του 37%. Οι δαπάνες αντίστοιχα για το έτος 2006 εκτιμάται ότι θα είναι μειωμένες κατά 8% περίπου σε σχέση με το στόχο και οι ζημιές θα είναι λιγότερες κατά 9% περίπου.

Πέραν των σιδηροδρομικών μεταφορών, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κεντρικό θέμα για μας είναι η οδική ασφάλεια. Η χώρα μας, όπως γνωρίζετε, εξακολουθεί να έχει το θλιβερό προνόμιο να βρίσκεται σε μία από τις χειρότερες θέσεις στην Ευρώπη. Το κόστος είναι τεράστιο, η ανθρώπινη ζωή ανυπολόγιστη, οι κοινωνικές επιπτώσεις σημαντικότατες. Γι? αυτό, έχοντας κάνει τις απαραίτητες προετοιμασίες, θεωρούμε στο Υπουργείο μας το έτος 2007 ως έτος οδικής ασφάλειας, έτος που μπορούμε, πράγματι, να κάνουμε ένα σημαντικό βήμα, να σώσουμε ανθρώπινες ζωές, να περιορίσουμε τις επιπτώσεις από τα τροχαία δυστυχήματα, να δημιουργήσουμε μία άλλη νοοτροπία ασφαλούς οδήγησης. Ο Κ.Ο.Κ. είναι ένα βασικό εργαλείο, είναι ένας κώδικας που θέτει ένα σύγχρονο πλαίσιο αντιμετώπισης της παραβατικότητας με ιδιαίτερα αποτρεπτικό χαρακτήρα ειδικά όσων παραβάσεων θεωρούνται ότι θέτουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή. Στόχος είναι ο νέος Κ.Ο.Κ. να δράσει προληπτικά, για την αντιμετώπιση του προβλήματος, τόσο της οδικής ασφάλειας, όσο και της κυκλοφορίας στους δρόμους. Δεν είναι κώδικας προστίμων, όπως επιπόλαια έσπευσαν να τον χαρακτηρίσουν ορισμένοι, είναι πραγματικά ένας κώδικας ζωής.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών, μετά από δύο χρόνια εφαρμογής του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, έχουμε ορατά πλέον αποτελέσματα στη βελτίωση των συγκοινωνιών, τα οποία και αναγνωρίζουν οι πολίτες, όπως προκύπτει απ? όλες τις τελευταίες μετρήσεις της κοινής γνώμης. Πετυχαίνουμε σταδιακά το στόχο της αύξησης της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την ανατροπή της κουλτούρας υπέρ του Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης. Επεκτείνουμε το συγκοινωνιακό δίκτυο, αναδιοργανώσαμε τις γραμμές με βάση μία λογική τροφοδότησης προς τα μέσα σταθερής τροχιάς, κατοχυρώσαμε στην καθημερινή πρακτική το θεσμό των λεωφορειολωρίδων και ταυτόχρονα βελτιώσαμε και τα οικονομικά δεδομένα με ορθολογικότερη διαχείριση.
Για τον όμιλο του Ο.Α.Σ.Α., θα πρέπει να επισημάνω ότι τα στοιχεία είναι περισσότερο από ενθαρρυντικά.
Κύριε Υπουργέ, ήλθατε ακριβώς στα νούμερα του Ο.Α.Σ.Α., αυτά που σας ενδιαφέρουν.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ (Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών): Για μένα σημασία έχει ο κοινωνικός φιλελευθερισμός.

ΜΙΧΑΗΛ ΛΙΑΠΗΣ (Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών): Αυτά τα είπα.
Για το δίμηνο 2006, τα συνολικά λειτουργικά έσοδα του ομίλου ξεπερνούν τους στόχους του Υπουργείου Οικονομικών κατά 5,3%, ενώ σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος αναμένεται να τα ξεπεράσουν κατά περίπου 12%. Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα, δηλαδή αμοιβές προσωπικού, καύσιμα, ανταλλακτικά, παροχές τρίτων κ.λπ., έχουν καλύψει το 77,3% των εγκεκριμένων στόχων του Υπουργείου Οικονομικών. Ειδικότερα οι αμοιβές και τα έξοδα του προσωπικού που έχουν και το μεγαλύτερο ποσοστό ως συμμετοχή στα λειτουργικά έξοδα, διατηρούνται χαμηλότερες κατά 1,1% έναντι των στόχων μας.

Για το 2007, πέραν της συνέχισης της πολιτικής ανάπτυξης των αστικών συγκοινωνιών και του οικονομικού νοικοκυρέματος, προβλέπεται να ολοκληρωθούν δύο σημαντικοί διαγωνισμοί. Ο ένας είναι για την εγκατάσταση τηλεματικής στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, καθώς και του συστήματος αυτόματης συλλογής κομίστρου, μέσω του οποίου προβλέπεται η δημιουργία του λεγόμενου «έξυπνου εισιτηρίου», καθώς και άλλων μαζικών προϊόντων ενιαία σε όλα τα μεταφορικά μέσα της Αθήνας.
Επίσης μέσα στο επόμενο έτος, θα έχουμε τα αποτελέσματα ενός μεγάλου μελετητικού έργου που είναι τώρα σε εξέλιξη, για την σύνταξη του γενικού σχεδίου μεταφορών σ΄ ολόκληρο το Λεκανοπέδιο, ένα σχέδιο το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τη συγκοινωνιακή ανάπτυξη στο νομό την επόμενη δεκαετία.

Τώρα για τον Η.Σ.Α.Π., το 2006 ήταν μια χρονιά που συνεχίστηκαν οι θετικότατες οικονομικές επιδόσεις. Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα του 2006 σε σχέση με το 2005 προκύπτει εντυπωσιακή βελτίωση του οικονομικού αποτελέσματος λειτουργίας κατά 30% με το ίδιο έργο σε οχηματοχιλιόμετρα και με αύξηση των επιβατών κατά 10%.

Το 2007, τους επόμενους μήνες, προχωράμε σε σημαντικά έργα, όπως είναι η ανακαίνιση της υποδομής και της επιδομής της γραμμής από την Κηφισιά μέχρι το Φάληρο, την ενίσχυση της σήραγγας από την Ομόνοια μέχρι το Μοναστηράκι και την αναβάθμιση της σηματοδότησης.

Στο τραμ πετύχαμε την καθιέρωση αυτού του μέσου στην συνείδηση των πολιτών που το χρησιμοποιούν. Είναι ενδεικτικό ότι η επιβατική κίνηση φθάνει καθημερινά τα επίπεδα των πενήντα πέντε χιλιάδων, ενώ το καλοκαίρι είναι ακόμα μεγαλύτερη, πολύ υψηλότερη από τους στόχους μας.
Η προσπάθεια συγκράτησης των δαπανών της εταιρείας και η αύξηση των εσόδων της οδήγησαν σε βελτίωση των αποτελεσμάτων σε σχέση με τον αρχικό προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα: Με αναγωγή των αποτελεσμάτων του δεκαμήνου Ιανουάριος ? Οκτώβριος του 2006 προκύπτει η εκτίμηση ότι, τελικά, θα κλείσουμε με μικρότερη ζημιά από την αρχικώς προβλεπόμενη κατά 7% περίπου.

Στην Ε.Θ.Ε.Λ. σε επίπεδο λειτουργικού οικονομικού αποτελέσματος περιορίζεται μέσα στα όρια του στόχου, δηλαδή μείον 10% σε σχέση με πέρυσι και για το 2007 προβλέπεται αύξηση των εσόδων κατά περίπου 11%.
Επίσης προγραμματίζεται η προμήθεια επιπλέον πεντακοσίων είκοσι λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων σε υποδομές, όπως το αμαξοστάσιο της Ανθούσας και του Θριασίου.

Το Μετρό: Το 2006 ήταν ακόμα μια χρονιά εξυπηρέτησης των επιβατών με ασφάλεια, ταχύτητα και αξιοπιστία. Καθημερινά περισσότεροι από εξακόσιες χιλιάδες συμπολίτες μας το χρησιμοποιούν για τις καθημερινές μετακινήσεις τους. Αναγνωρίζουν μάλιστα την υψηλότατη ποιότητα των υπηρεσιών του.

Να πω τώρα μερικά πράγματα για την Ολυμπιακή: Η Κυβέρνηση είναι σταθερή στην προεκλογική της θέση περί ιδιωτικοποίησης, γι? αυτό και συνεχίζουμε μεθοδικά αυτήν την προσπάθεια αντιμετωπίζοντας τις συγκεκριμένες δυσκολίες τις οποίες μάλιστα γνωρίζετε με βάση και το βεβαρημένο παρελθόν αυτής της υπόθεσης.
Επίσης είναι σε εξέλιξη μια σειρά από νομικές διαδικασίες, προκειμένου να ξεκαθαρίσει η εικόνα και στην Ευρωπαϊκή ?Ενωση. Ανάμεσά τους είναι σε εκκρεμότητα, η οποία τελειώνει, η απόφαση για τις απαιτήσεις που έχει εγείρει η εταιρεία έναντι του ελληνικού δημοσίου και θα πάμε σε κάποιον σχετικό συμψηφισμό.
Προϋπόθεση φυσικά για την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης είναι η συμφωνία με την Ευρωπαϊκή ?Ένωση με την οποία βρισκόμαστε σε συνεχή διαπραγμάτευση και διαρκή επικοινωνία.
Ωστόσο έχει καταστεί απόλυτα σαφές και θα ήθελα να το επαναλάβω από αυτό το Βήμα, ότι μέχρι την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων τα πράγματα θα ισχύουν ως σήμερα, δηλαδή η Ολυμπιακή θα συνεχίσει να πετάει μέχρι να καταλήξουμε στην καλύτερη δυνατή λύση, την οποία άλλωστε και επιδιώκουμε. Γι? αυτό και έχουμε εξασφαλίσει καλό κλίμα με τους εργαζόμενους στην εταιρεία. Υπάρχει, πράγματι, εργασιακή ειρήνη και έχουμε περιορίσει τα διαχειριστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο όμιλος.

Θα μου επιτρέψετε κλείνοντας, να αναφερθώ και στο θέμα του Ο.Τ.Ε. Εφαρμόζουμε στο ακέραιο την προγραμματική μας δέσμευση. Επιδιώκουμε μία στρατηγική συμμαχία με ιδιώτη επενδυτή, αλλά και την προσαρμογή του μάνατζμεντ στα δεδομένα της απελευθερωμένης πια αγοράς τηλεπικοινωνιών, προκειμένου να οδηγηθεί ο Ο.Τ.Ε. σε μεγαλύτερη ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του, προκειμένου να ενδυναμωθεί ακόμα περισσότερο ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών προς όφελος πάντα του καταναλωτή, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ποιοτικότερες και οικονομικότερες τηλεπικοινωνίες. Γι? αυτό ο στρατηγικός εταίρος ο οποίος αναζητείται, θα πρέπει να έχει τα εχέγγυα για την περαιτέρω ενίσχυση του οργανισμού. Η διαδικασία της περαιτέρω αποκρατικοποίησης βρίσκεται σε λεπτό σημείο. Τρεις οικονομικοί σύμβουλοι έχουν επιλεγεί γι? αυτήν τη διαδικασία για να διερευνήσουν όλα τα ενδεχόμενα που υπάρχουν σήμερα στη διεθνή αγορά.

Συνοψίζοντας, κυρίες και κύριοι: Αναδιοργάνωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, επιτάχυνση των έργων υποδομής, ενίσχυση της ευρυζωνικότητας, βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αποτελεσματικότερες αστικές συγκοινωνίες, καλύτερες ταχυδρομικές υπηρεσίες, ασφαλέστερη πολιτική αεροπορία. Αυτοί είναι οι κεντρικοί μας στόχοι για το 2007, στόχοι που επιτυγχάνονται μέσα από τις δράσεις του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών και ενισχύονται με τον Προϋπολογισμό του 2007. Έχουν ρεαλιστικό, κοινωνικά δίκαιο και αναπτυξιακό προϋπολογισμό με ενθάρρυνση της καινοτομίας και κυρίως με κοινωνική ευαισθησία, έναν Προϋπολογισμό που υπηρετεί τις ανάγκες των Ελλήνων πολιτών και δίνει προοπτική στη χώρα μας, γι? αυτό και σας ζητώ την υπερψήφισή του.
Σας ευχαριστώ.

(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Ευχαριστούμε τον κύριο Υπουργό.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Μαρία Λ
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #242 από Μαρία Λ
Δημοσίευσα αυτούσια την ομιλία του υπουργού ώστε ο καθένας να σχηματίσει άποψη για την κυβερνητική πολιτική στον τομέα των μεταφορών.

Διαβάστε την προσεκτικά και άμα βρείτε έστω και λέξη για τις υπεραστικές συγκοινωνίες, πέστε το και σε μένα.

Αγαπητοί συγχωριανοί και συντοπίτες, εμείς θα πρέπει να το καταλάβουμε πως είμαστε εκτός κυβερνητικού πλάνου για το παρόν τουλάχιστον έτος. Ο τόπος μας και η ανάπτυξή του δεν ανήκει στα σχέδιά τους. Για μια ακόμη φορά μας ξέχασαν.

Αντίθετα τους βλέπουμε να μιλάνε για τεράστια ποσά που θα δοθούν για το σιδηρόδρομο και φουντώνει μέσα μας η αγανάκτηση. Διότι το μόνο ηπειρωτικό γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας που δεν έχει σήμερα τρένο, είναι και πάλι η Ήπειρος. Κι αντί αυτή η αδικία να εξισορροπείται από εύνοια για τις υπεραστικές συγκοινωνίες της ταλαίπωρης περιοχής μας, έχουμε και στον τομέα αυτό τη λιγότερη στήριξη της πολιτείας.

Μέχρι πότε θα φορολογούμαστε εμείς για να απολαμβάνουν οι υπόλοιποι? Μέχρι πότε η Ήπειρος θα είναι φτωχότερη γωνιά της Ελλάδας?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Μαρία Λ
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #243 από Μαρία Λ
Ευρυζωνικότητα!

Την προσέξατε αυτή τη λέξη στην ομιλία του κ. Λιάπη που δημοσιεύεται λίγο πιο πάνω? Στον επίλογο θα τη βρείτε, ανάμεσα στους κεντρικούς στόχους της χώρας για το 2007.

Αν δεν ξέρετε τι είναι, αλλά και για να καταλάβετε πόσο απέξω είναι το δικό μας χωριό από τους στόχους της χώρας, δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

http://ru6.cti.gr/broadband/el

Και εδώ:

http://www.broad-band.gr

Όταν οι άλλοι στοχεύουν τη γρήγορη σύνδεση στο ίντερνετ και γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος, εμείς ακόμα αναζητάμε τρόπο να πηγαίνουμε στα Γιάννενα και στην Ηγουμενίτσα. Κι εκείνοι δε ντρέπονται να μας λένε ότι ζητάμε πολλά και πως η οικονομία της χώρας δεν αντέχει! Μα για τόσο κορόιδα μας περνάνε?

Ναι, νομίζω πως πρέπει να τους \"πολεμήσουμε\" με τα δικά τους όπλα. Να προωθήσουμε το αίτημά μας για ανθρώπινες συγκοινωνίες στα αρμόδια κοινοτικά όργανα. Μόνο έτσι θα ιδρώσει το αυτί τους. Είναι σχεδόν βέβαιο με όσα είδαμε να συμβαίνουν στην Ολυμπιακή πως η ΕΕ δεν επιτρέπει τέτοιες σπατάλες σαν αυτές που διαπιστώσαμε υπέρ των ΚΤΕΛ χωρίς παράλληλη απόδοση υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Κι επειδή αυτά είναι δουλειές των ειδικών να τα ψάξουν, μήπως πρέπει να ζητήσουμε από την Πανηπειρωτική να αναθέσει το ζήτημα σε εξειδικευμένους επαγγελματίες? πχ σε δικηγόρο που θα ψάξει το όλο πλαίσιο λειτουργίας των ΚΤΕΛ και της περιοχής μας και θα μας ενημερώσει για τα δικαιώματά μας?

Λίγα μόνο έψαξα αυτές τις μέρες στο διαδίκτυο και έχω τρομάξει από την ασυδοσία των ΚΤΕΛ. Είναι καιρός να κινηθούμε πιο μεθοδευμένα. Τουλάχιστον να μάθουμε τι ακριβώς δικαιούμαστε με το υπάρχον καθεστώς να απαιτήσουμε.<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: Μαρία Λ, at: 05.03.07 07:16

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.075 δευτερόλεπτα

Πες Το

Μαριορή - 21/05/2018 - 00:43

Νέο ΔΣ Αδελφότητας:Αναγνωστοπούλου Γιάννα, Διόχνος Γιώργος, Διώχνου, Σωτηρία, Λαμπρίδης Αλέξανδρος, Λαμπρίδου Μαρία, Σβανά Κλεοπάτρα, Τσόδουλος Γιώργος. Η συγκρότηση σε σώμα θα γίνει αύριο το βράδυ στις 8 στην Πανηπειρωτική.

Μαριορή - 19/05/2018 - 22:22

ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ 20/5/2018 Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥΔΡΟΣΙΤΩΝ. ΤΑΒΕΡΝΑ ΜΑΡΤΙΝΗ 10.30 ΤΟ ΠΡΩΙ

Ανώνυμος - 19/05/2018 - 22:19

ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥΔΡΟΣΙΤΩΝ. ΤΑΒΕΡΝΑ ΜΑΡΤΙΝΗ 10.30 ΤΟ ΠΡΩΙ

Μαριορή - 15/04/2018 - 23:36

ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ. ΛΕΜΕ ΓΙΑ 20 ΜΑΪΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.

Μαριορή - 26/12/2017 - 12:02

Η κηδεία της θείας Αναστασίας Κ. Διώχνου (το γένος Μαρτίνη) θα γίνει την Τετάρτη, 27/12, ώρα 16.30, στο νεκροταφείο Αγίων Αναργύρων.

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Cancel

Ημερολόγιο

Πέμπτη
24
Μαΐου
2018
Ανατ.: 06.06
Δύση: 20.43
Σελήνη
9 ημερών
Συμεών θαυματ., Μελετίου, Μαρκιανής
1328
Ο στρατός του Ανδρονίκου Γ΄ εισβάλλει στην Κωνσταντινούπολη.
1821
Οι Τούρκοι καίνε την Ναύπακτο.
1827
Μετά από 9 μήνες πολιορκίας της Ακροπόλεως από τον Κιουταχή, οι Έλληνες υπερασπιστές παραδίδονται με συνθήκη στους Τούρκους.
1881
Υπογράφεται συμφωνία μεταξύ Τουρκίας, Αγγλίας και Γαλλίας, με την οποία η Θεσσαλία και η Άρτα προσαρτώνται στην Ελλάδα.
1908
Δολοφονείται στη Ρεσνίκια Μακεδονίας ο Μακεδονομάχος Γρηγ. Παπαδόπουλος.
1941
Οι Γερμανοί καταλαμβάνουν το Καστέλλι Κισσάμου.
1944
Τμήματα ανταρτών και Βρετανοί καταδρομείς επιτίθενται στην γερμανική φρουρά Νάξου.
1956
Έξαλλοι Τούρκοι προβαίνουν σε βιαιοπραγίες σε βάρος των Ελλήνων σε Λευκωσία, Πάφο, Λεμεσό και Λάρνακα.

Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

Εγγραφή

Εγγραφή στην ηλεκτρονική λίστα αλληλογραφίας. Όποιος επιθυμεί μπορεί να εγγραφεί και να μειώσει έτσι το κόστος του συλλόγου για αποστολή ταχυδρομικώς αλληλογραφία. Εφόσον εγγραφείτε η αλληλογραφία θα σας αποστέλετε ηλεκτρονικά στην διεύθυνση που δηλώσατε.

Τελευταία Σχόλια

JSN Epic template designed by JoomlaShine.com