- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
1η Μαϊου ξεκινά η Ιόνια οδός
- ΜΑΡΤΙΝΑΚΙ
-
Topic Author
- Νέο Μέλος
-
Less
More
18 Χρόνια 5 Μήνες πριν #337
by ΜΑΡΤΙΝΑΚΙ
1η Μαϊου ξεκινά η Ιόνια οδός was created by ΜΑΡΤΙΝΑΚΙ
Κατατέθηκε στη Βουλή για κύρωση η σύμβαση για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού με την μέθοδο της παραχώρησης. Όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, μετά την κύρωση από την Βουλή αρχίζουν εντός Μαΐου οι εργασίες κατασκευής του έργου.
Ο κ. Σουφλιάς επισήμανε ότι με τις υπογραφείσες μεταξύ του παραχωρησιούχου και τραπεζών 40 δανειακές συμβάσεις, είναι πλήρως εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση του έργου και μάλιστα, δεν θα υπάρχει εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στα έργα που κατασκευάστηκαν μέχρι σήμερα με συμβάσεις παραχώρησης. Η Ιόνια Οδός ως έργο παραχώρησης έχει μήκος 382 χλμ., με 42 ανισόπεδους κόμβους και περιλαμβάνει:
Α) Τον αυτοκινητόδρομο ΄΄Ιόνια Οδός΄΄ μήκους περίπου 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα (Ανισόπεδος Κόμβος με Εγνατία Οδό).
Β) Τμήμα του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ μήκους περίπου 175 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια, μετά τα Καμένα Βούρλα.
Γ) Τον συνδετήριο κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα μήκους 11 χιλιομέτρων. Για το διαγωνισμό, είχαν προεπιλεγεί 4 όμιλοι οι οποίοι εκλήθησαν να καταθέσουν προσφορές. Τελικά κατάθεσαν προσφορές, οι 2 όμιλοι: ο Όμιλος ΑΙΑΣ και ο όμιλος Hellenic Autopistas.
Βάσει των προσφορών, ανάδοχος του έργου, με την πλέον συμφέρουσα για το Δημόσιο οικονομική προσφορά, αναδείχθηκε ο Όμιλος Hellenic Autopistas. Συμμετείχαν οι εταιρείες: CINTRA S.A., ΓΕΚ Α.Ε., DRAGADOS S.A., ΤΕΡΝΑ Α.Ε., κ.α. Βάσει της προσφοράς του αναδόχου, το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 1,4 δις. Ευρώ. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι διπλάσιος από τον προϋπολογισμό του έργου Ρίο - Αντίρριο. Η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου είναι 330 εκ. Ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η σύμβαση έχει διάρκεια 30 χρόνια και η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων που περιλαμβάνονται στην σύμβαση παραχώρησης είναι 72 μήνες.
:woohoo:
Ο κ. Σουφλιάς επισήμανε ότι με τις υπογραφείσες μεταξύ του παραχωρησιούχου και τραπεζών 40 δανειακές συμβάσεις, είναι πλήρως εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση του έργου και μάλιστα, δεν θα υπάρχει εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στα έργα που κατασκευάστηκαν μέχρι σήμερα με συμβάσεις παραχώρησης. Η Ιόνια Οδός ως έργο παραχώρησης έχει μήκος 382 χλμ., με 42 ανισόπεδους κόμβους και περιλαμβάνει:
Α) Τον αυτοκινητόδρομο ΄΄Ιόνια Οδός΄΄ μήκους περίπου 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα (Ανισόπεδος Κόμβος με Εγνατία Οδό).
Β) Τμήμα του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ μήκους περίπου 175 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια, μετά τα Καμένα Βούρλα.
Γ) Τον συνδετήριο κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα μήκους 11 χιλιομέτρων. Για το διαγωνισμό, είχαν προεπιλεγεί 4 όμιλοι οι οποίοι εκλήθησαν να καταθέσουν προσφορές. Τελικά κατάθεσαν προσφορές, οι 2 όμιλοι: ο Όμιλος ΑΙΑΣ και ο όμιλος Hellenic Autopistas.
Βάσει των προσφορών, ανάδοχος του έργου, με την πλέον συμφέρουσα για το Δημόσιο οικονομική προσφορά, αναδείχθηκε ο Όμιλος Hellenic Autopistas. Συμμετείχαν οι εταιρείες: CINTRA S.A., ΓΕΚ Α.Ε., DRAGADOS S.A., ΤΕΡΝΑ Α.Ε., κ.α. Βάσει της προσφοράς του αναδόχου, το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 1,4 δις. Ευρώ. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι διπλάσιος από τον προϋπολογισμό του έργου Ρίο - Αντίρριο. Η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου είναι 330 εκ. Ευρώ, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η σύμβαση έχει διάρκεια 30 χρόνια και η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων που περιλαμβάνονται στην σύμβαση παραχώρησης είναι 72 μήνες.
:woohoo:
Please Σύνδεση or Δημιουργία λογαριασμού to join the conversation.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.722 δευτερόλεπτα